Cookie aukerak
Pertsonalizatu Adostasun Hobespenak

Cookieak erabiltzen ditugu modu eraginkorrean nabigatzen laguntzeko eta zenbait funtzio betetzen laguntzeko. Cookie guztiei buruzko informazio zehatza aurkituko duzu jarraian baimen-kategoria bakoitzean.

"Beharrezkoak" gisa sailkatzen diren cookieak zure nabigatzailean gordetzen dira, ezinbestekoak baitira gunearen oinarrizko funtzionalitateak gaitzeko.... 

Beti aktibo

Beharrezko cookieak beharrezkoak dira gune honen oinarrizko ezaugarriak ahalbidetzeko, hala nola, saio-hasiera segurua emateko edo zure baimen-lehentasunak doitzeko. Cookie hauek ez dute identifikazio pertsonaleko daturik gordetzen.

Cookie funtzionalek funtzionalitate batzuk egiten laguntzen dute, hala nola, webguneko edukia sare sozialetako plataformetan partekatzea, iritziak biltzea eta hirugarrenen beste eginbide batzuk.

Cookie analitikoak bisitariek webgunearekin nola elkarreragiten duten ulertzeko erabiltzen dira. Cookie hauek bisitari-kopurua, errebote-tasa, trafiko-iturburua eta abar bezalako neurriei buruzko informazioa ematen laguntzen dute.

Iragarki-cookieak bisitariei aurretik bisitatu dituzun orrietan oinarritutako iragarki pertsonalizatuak eskaintzeko eta iragarki-kanpainen eraginkortasuna aztertzeko erabiltzen dira.

Julene Azpeitiaren ekarpena bi arlotan sailka daiteke, batez ere: haurren irakaskuntza eta euskara. Bi arlo horietara, ordea, ertz askotatik eta lan askotan iritsi zen bere bizitza osoan zehar. Aldizkarietarako artikuluak idatzi, liburuak eta irakurgaiak sortu, irratian jardun, eskolak eman, ikastolak bultzatu, bertako eta nazioarteko euskaltzale ezagunenekin harremanak mantendu, Emakume Abertzale Batzan ibili... XX. mendean euskararen berreskurapenean jardun duen kulturgile nekaezinen multzokoa da Azpeitia, pentsamenduz tradizionala eta ekintzaz modernoa.

Irakasle izateko hautua gaztetatik egin zuen, eta inoiz ez zuen erakutsi damutu izanaren zantzurik. Bizitza osoan zehar egindako lanek erakusten dute bere ardura pedagogikoa inoiz ez zela itzali. Irakaskuntza izan zuen ogibide gerra aurrean nahiz ondorenean, eta, euskaraz irakasteko material pedagogiko falta lehen eskutik ezagututa, hutsune hori betetzeko aritu zen lanean. Hortik etorri ziren irakurtzen ikasteko metodoak eta haurrentzako irakurgaiak. Materialgintzaz gain, ikastolen bultzatzaile nekaezina ere izan zen, eredu pedagogiko berritzaileak abian jarri eta haurrek euskaraz ikasteko baldintzak sortu zituena, Euzko Ikastola Batzan.

Euskaltzaletasuna, berriz, etxetik jaso zuen, aita bertsozalearengandik. Euskara etxeetatik kanpora atera zedin egin zuen lan Azpeitiak, eskura zeuzkan lanabes guztiekin. Eskolan euskara sartzea izan zen bere helburuetako bat, baina, handik kanpora ere, esparru gehienetan eman zion bultzada hizkuntzari. Hizkuntzaren garapenerako ikuspegi zabal horren erakusgarri da Azpeitiak 1968ko Arantzazuko Batzarrera bidali zuen proposamena. Euskara zabal zedin, eskolaz gain, literatura eta irratia zeuzkan oinarrizko baliabidetzat, eta horietan jardun zuen gazte-gaztetatik hil artean.

igoEdukieraren hasierara joan